onsdag 17 september 2008

Hundarnas morgon

Imorse fick Avanti följa med till Farmor Elsas bageri och hämta bullar. Han brukar få bära bullpåsen hem, det är det bästa han vet. Han bara tar den i munnen och så knatar han snabbt hemåt. Inget tugg trots att det doftar väldigt gott från påsen =). När vi väl är hemma igen så får han såklart ett kex eller något annat gott som tack för hjälpen. Fina Vanten......

Lite bus måste man hinna med på morgonen oxå, Avanti är så mycket större än Molly men han har förstått att om han ska busa med Molly så är det bara till att ligga ner och busa. Det fungerar inte att han klättar på henne, hon e ju faktiskt ingen ungdom längre. Men skoj har de tillsammans iallafall!

Idag har jag tänkt att vi ska få något vettigt gjort här hemma.....men det tänker jag iofs varje dag....man blir lite lat av att gå hemma å dega. Nå, vi får se vad vi lyckas åstadkomma, kanske jag ska blogga om det så får jag lite press på mig =)

Ha en trevlig dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fortfarande hemma ser jag.. Nu börjar det bli riktigt spännande... tänker på er

Kram Eva & Co i Ronneby

Anonym sa...

Ser ju bra ut m o bära bullpåsen =) Ska jag nog låta Kimab också prova o se fall det går lika bra *haha*
Hoppas den lille kommer snart så vi får se en bild på honom :) Kram Pamela o Kimba

Unknown sa...

Vad roligt de ser ut att ha det på golvet!!!
Pellen brukar få bära tomma mjölkförpackningar från vardagsrummet till köket när vi fikat, eller brödkorgen (OBS! den måste vara tom...).