fredag 5 september 2008

Ständige följeslagaren

Detta är min skugga nuförtiden =). Avanti följer mig vart jag än går, han befinner sig konstant under mina fötter, på gott och ont =). Går jag på toaletten, så går Avanti på toaletten. Här har han tagit med sin älsklingsfotboll och hängt med in i badrummet. Fotbollen fungerar kalasbra som hakstöd. På nätterna sover han och Molly på nedervåningen, men han har lite svårt att hålla sig där nere så vi får sätta ett kompostgaller för trappan. Det är dock husse som sköter promenaderna just nu så då får han vackert finna sig i att följa med honom, men det gör han så gärna för husse har införskaffat en ny liten pipis och DEN är skoj! Då existerar varken kaniner, gäss eller andra hundar som man annars kanske skulle vara sugen på att jaga....
Idag ska vi åka till Borrby för att hämta Emma, hon ska vara hos oss i helgen. På söndag är det Skogens Dag i Torup så då ska vi dit och se vad de har för skojjiga aktiviteter.
Nu är det frukost! Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så söt han är!!! Han känner väl att något är på gång med dig...
Ska kolla med sambon så jag inte råkar dubbelboka mig på söndag, hör av mig! kramen

Anonym sa...

Hej Snäckan!
Vilken snygg pudding till följeslagare du har!!
Kram kram