måndag 15 september 2008

Veteranbilslördag

Nä, ingen bebis än =). Jag har bara inte bloggat på ett tag helt enkelt. I lördags var jag och Ante in till Din Bil i Malmö på Volkswagenveteranernas höstträff. Jag är NOLL intresserad av bilar men varje år går vi på denna träff och jag tycker faktiskt att den är rätt skoj eftersom det finns många gamla fina annorlunda bilar att titta på. Här har jag hittat en Heinkel kabinenroller, jättesöt! Det syns inte på bilden men den har bara ett hjul bak. Problemet är bara hur jag ska få in två hundar och en barnvagn i den.....

Denna bil hade jag lätt kunnat tuta omkring i. En söt liten bubbla, Herbiekopia kan man säga.

Vi såg oxå en folkabuss som hade denna skojjiga gaspedal =)
I övrigt händer det inte så mycket spännande för tillfället, vi är ju lediga bägge två och väntar på bebis så vi roar oss med att sitta ute och fika, det är ju fortfarande varmt ute här i Skåne, eller så försöker vi få iordning i lägenheten, vi har trots allt bott här i två månader och har fortfarande inte fått upp någon tavla eller hallspegeln....eller så åker vi iväg och handlar något som vi inbillar oss att vi behöver....går ut och äter.......vi har det helt enkelt lugn och skönt kan man säga =).
Det är väl bäst att passa på medans vi kan hahah.......imorgon kommer min rallyträningskompis Jenny hit på fika och på onsdag kommer Anna på fika (hmmm mycket fikande märker jag...). På fredag har vi blivit bjudna till våra grannar Anki och Kribba, de har införskaffat ny maffig LCD-tv så det blir filmkväll. Till helgen kanske Emma kommer, vi har inte bestämt nåt än, kanske vi är på bb då =). Jag har då inte tänkt att gå här å vagga till i oktober iallafall! Får väl börja städa och möblera för att få igång kalaset =).
Nä, nu hör jag att kudden ropar på mig, sov gott allesammans!


2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe.. Du o den lilla röda bilen har samma former...Fniss......

Anonym sa...

Är det inte dags att grädda bullarna snart? Du ser ut
att ha jäst färdigt.