måndag 7 juli 2008

Ingen diabetes! =)





































Yippeee! Ingen graviditetsdiabetes! Kl 8 imorse var det dags att infinna sig hos barnmorskan för nytt glukosprov. Låg precis på gränsen i onsdags och därför fick det bli omtagning idag. Det hade minskat rejält, bara 6,3 på bägge, istället för 8,9 och 9,0 som jag hade i onsdags.
Detta fick firas med lite gott fika såklart =). Vi åkte förbi Farmor Elsas bageri i Svedala och köpte varsitt wienerbröd. Sen hem och äta frukost, ta ut hundarna och efter det var jag så trött så jag fick gå å sova middag i två timmar. När jag vaknade dukade vi ute i trädgården, 25 grader i skuggan så det är tur det finns parasoll! Avanti provade ut trädgårdsstolen, problemet var bara att han var lite för stor.....så han skuttade ner och roade sig med sin nya Ikeaboll istället. Molly nöjde sig med att ligga å vila i gräset.
Snart är det dags för middag, det blir rester från när grannarna var här på middag, inbakad kassler, mums!
Ha en trevlig måndagkväll!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ingen dia! Kommande lillmamma...Kram/E

Unknown sa...

Så skönt att värdena är bra! Farmor Elsas bageri brukar vi också handla på...
Jag tror att Avanti vill ha en baden baden, eller???

Anonym sa...

kul med bloggen......hoppas du mår bätttre nu och hba1c värdet är bättre.....När flyttar ni till Svedala? ha det gott-....kram från rajfaxarna
www.rajfax.com

Anonym sa...

Skönt att det inte var diabetes!
Hoppas du har en skön semester!

Anonym sa...

Tjenare Mammalapp!
Tur att du inte hade diabetes.
Fina bilder, god fika!
Jag har börjat hålla ingen, -inga fler Texasbullar har inte...
kram Petra