fredag 18 juli 2008

Lydnadstävling i Tollarp

Yippe hurra!!!
Idag har vi varit i Tollarp och tävlat i lydnadsklass 1. Det gick kanonbra! 174,5 poäng, ett första pris och placerad på pallen som nr 3 av 18 startande! Är jättenöjd med dagens insats, han var så duktig så lille Vanten =).
Nu är klockan mycket å jag är sååå trött, det blir mer uppdaterat om någon dag, vi har fullt upp med diverse saker eftersom vi precis flyttat tillbax till Svedala.
Ha det så himla bra så länge, nu ska jag gå å lägga mig nöjd och glad!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, nöjd och glad det kan du vara - ni gjorde verkligen bra ifrån er idag! Stort grattis från oss i Ronneby - stolt uppfödare till den där svarta underbara killen....
Kram på er...

Anonym sa...

YIPPII`=) så suupeert:D vi er så glade.. Grattla så mye Linda, det fortjente dere virkelig=) stor klem fra stolt bror her hjemme=)

Unknown sa...

Grattis igen till er! Å tack för att vi fick prata med dig på vägen hem ;).
Kramen!

Anonym sa...

Shit så bra! Grattis! super skoj! synd jag inte var m o såg :D jätteskoj!

Anonym sa...

GRATTIS!
Jag som såg och fotograferade er när ni tävlade kan bara säga att det såg toppentrevligt ut, (utom i linförigheten *fniss*)
Dessutom hade du världens snyggaste domare!!
Kramelihejsan Petra

Anonym sa...

jag såg ju då inte eftersom jag var i andra gruppen!

GRATTIS - till 1:a pris & pallplats!!

Kanske hinner ni.. ;o)

Anonym sa...

Stort GRATTIS från instruktör Karin med Ronja! Ni är superduktiga!!!

Anonym sa...

Grattis till resultatet i Tollarp!

/Mia och Vilda (Den nakna briarden som tävlade i 2:an)