tisdag 1 juli 2008

Shopping på IKEA


Idag har husse och matte varit på IKEA och de hade köpt en sån fin flodhäst till mig! Jag har dödat den några gånger för säkerhets skull....jag fick även en fotboll i tyg, jag älskar mjukisleksaker!
Molly fick inget för hon gillar inte leksaker så mycket. Däremot ska hon få ett tuggeben imorgon när jag är borta på tävling med matte. Solen skiner idag och det är ganska varmt. Ikväll ska vi på långpromenad, då är det lite svalare ute. Då ska jag springa som en dåre på ängarna här runtom =). Matte säger att jag e olydig ibland.....vadå, jag e bara en glad skit som lever livet juh! Tillåme Gammel-Molly springer några steg ibland. Hon har bara inte förstått det roliga i att skrämma livet ur fasaner och kaniner.....
Ha det bra tills vi ses och hörs nästa gång! / Avanti

Inga kommentarer: