måndag 14 juli 2008

Vi flyttar!


Jag och Avanti myser i soffan på Annandag jul-07

Sista natten i Beddinge! Imorgon går flyttlasset mot Svedala. Vi har kört lite grejjer idag men imorgon är det meningen att vi ska få med oss det mesta, hur det ska gå vet jag inte för vi har inte packat allt än...hrm....tur vi har kvar huset två veckor till så vi kan hämta det vi inte hinner imorgon. Ska bli tråkigt att lämna huset för vi har verkligen trivts kanonbra här! Men vintern är ingen höjdare....det ska bli skönt att komma till Svedala och civilisationen igen. Beddingestrand lever upp april-sept, men i övrigt är här stendött. Kommer sakna Pia och Stefan och deras hundar, vi får se till att träffas ändå, det är ju inte sååå långt emellan ändå.
Marcus och Anna har vi precis lärt känna så det är ju typiskt att vi ska flytta då. Men vi ska nog oxå se till att hålla kontakten. Alla jädrans stakethundar i denna by ska bli evinnerligt skönt att bli av med! Kommer INTE att sakna dem, å det gör inte Avanti heller =).
Kan dröja ett tag innan jag bloggar igen, man vet inte hur snabbt vi kommer igång i nya radhuset.
Ha det gott så länge!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, pellen och jag kommer ju att sakna uppdatering av bloggen, men vi har full förståelse att ni är upptagna med flytten!
Vi kan kanske höras om fredagen lite senare i veckan?

Anonym sa...

Vadå, upptagna med flytten???!! Vi vill ju bli uppdaterade om flytten och magen *fniss*
Som tur är får jag träffa dig liv från o med nästa vecka, "Låt ordningen bli återställd" på jobb!!

Jasså, du tycker min ringträning var gjord med viss inlevelse *fniss*
Du borde veta att jag är ytterst noggrann när jg vill något! *Ler*

Säg till om ni behöver hjälp i flyttröran, jag kan hålla i hundkopplena *hi hi* och koka kaffe.

Var rädd om dig i flytten